Majlis Perkahwinan Noor Asmah dan Syamsul

>> 3.11.2009

Syamsul bin Mohamad, aku nikahkan dikau dengan Noor Asmah Halimi dengan mas kahwinnya RM80 tunai...

7hb Mac, kawan aku yg aku kenali di streamyx call center selamat diijabkabulkan dengan lelaki pilihannya En. Syamsul di Surau Kampung Melayu Subang lebih kurang 6 petang.

Tema warna yg tidak asing lg tatkala majlis pernikahan, putih.

Majlis persandingan bertemakan warna krim keemasan. Majlis berlangsung antara pukul 2 ptg hingga 5 ptg. Kawan2 streamyx ramai juga yg datang. Dpt lepaskan rindu lama tak jumpa diorg ni. Lagi2 si Hadi member ketiduran, penang mari dan snuker partner aku tu. Mmg besh..dpt gelak2 apa sume dengan diorg balik.

Dlm ramai2 kawan tu...4 org dh berkahwin..yg bujang2 kacak ni kena tunggu lagi bila nk laku..hehe.

Layan saja lah gambar2 mereka ni..ckp byk pn tak gune..ehehe!!!

































Semoga bahagia ke akhir hayat. Tahniah kepada kalian sbb dh kawin...tak mcm aku..huuuu!!


1 comments:

Aravindh March 15, 2009 at 7:44 PM  

Hi Effendi... i got Nikon D90 ... chk out my latest post in my blog to know the price info and other details.... thanks for refering this amazing clicking machine

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP