Majlis pertunangan FARIZA 14 Feb

>> 2.17.2009

Sabtu 14 Feb - time ramai pemuda pemudi yg berkapel berduet beromen dengan pasangan masing2 sempena valentine day, aku gi umah kawan baik aku utk amik gambar hari pertunangn beliau.

Perut tak berapa stabil sbnrya..n demam skit..tp dh janji, n rasa mmg OK je..aku gi la dlm tghri. Smpi sana aku terus la dijamu mknn yg besh2..ehehe. Tp dek kerna perut kurengg skit..tak jamah sgt la. Kalau tak mmg 4 talam aku mintak tambah.

Aku amik gambar2 hantaran dulu smbil menunggu rombongan laki dtg. Iza mengenakan kebaya warna putih kain apa ntah jadah..aku tak tau sgt. Lace ke, renda, bawal A??ahaha!! Tp tema ijau putih..berseri2 tunggu cincin..ahahaha!!!

Majlis berlangsung sempoi..takde pantun2 atau silat menyilat. Usai je terus makan. Farqhad tak naik umah time majlis..time makan tu call baru dia naik. Tak mcm aku, aku masuk je umah..ahahaha!!

Time kasih atas lynan kuarga ko Iza..ehehehe..mak ko mmg masuk ngan aku. AKak ko ingat lagi nama Chenol tu..ahaha!!! NI sikit gambar sekitar majlis. Gambar hantaran tu berjam2 nk msuk satu page. Scratch disk full..padahal dh 8GB dh free. sapa guna PS faham la.

Selamat bertunang n tak lama kan nk naik pelamin..sepelayaran je..ehehe..




Hantaran utk pihak lelaki




Cincin tunang dan risik





Di jari sang pemakai





Yeah..dapat hantran..kekah nnt kat hentian





Dua kuarga


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP