Walimatul Urus Wan Noor Hasyaniti

>> 8.05.2012

8th July 2012
 Masjid As-Shafie Taman Maluri KL

Kami sempat hadir ke walimatul urus pasangan kawan baik orang umah aku, Cik Wan (ni panggilan kami pada dia) bertempat di Masjid As-Shafie kalau tak silap situated tak jauh dari Bulatan Kampung Pandan tu. Taman Maluri rasanya.

Kami sampai, pengantin tak sampai lagi. So, terus la kami isi perut yang memang dah lapar dan haus ni. Tapi kena take turn. Cembam makan dulu and aku jaga Xiyad. Sambil tunggu tu nampak ada station ABC asi batu campur plak. Pe lagi, aku pun beratur la untuk amek satu.


 

Yeahh..memang seswai sangat la ngan hari yang panas kan..Kena plak sambil menunggu giliran makan. Nyum nyum.

Aku sempat amek gambar sekitar majlis, setup pelamin dia, kek dia semua lah...

 

 For a photographer, this kind of setup memang nice. Dewan yang siling nya tak begitu tinggi senang untuk bounce flash. Oh...tapi aku tak pakai flash masa ni.

 

Kek yang dihias dengan marshmallow..emmmm..dap dap dap!!!
 
Tinggal nak tunggu pengantin bersantap je ni...



Time ni memang masing2 makan dulu sementara tunggu pengantin.



Meja yang dikhaskan untuk rombongan pengantin.

Wedding Cik Wan

Xiyad yang behave nye sepanjang majlis..bagus anak ayah

Dalam pukul 2 tu baru la ada pengumuman kata pengantin dah nak sampai. Masa tu aku tengah makan, jadi tak dapek nak kepoci amek gambar pengantin masuk dewan. Huhuhuhu. Memang lain lah muka cik Wan..hamboiiii...Suami cik Wan berbadan besar...(of course la dh compare ngn aku yg keding kecik ni) and nampak perwatakannya jenis yang banyak humor.

Kawan2 dia pun jenis gitu dok sakat kat tepi time pengantin makan. Tapi sebab pengantin sampai2 je, dok kejap kat pelamin terus makan and tak sempat kawan2 nak bergambar, maka nak tak nak bergambar la cembam kat meja makan beradab tu.

Wedding Cik Wan


Xiyad masa ni dah tidur. Cembam selit belakang tu je lah bergambar. Hehehehehe

Wedding Cik Wan


Yang ni fokus kat Cembam. Hehehe..Aku pun tak ingat apa yang lucu sangat tu dia sengih gitu. Tahniah Cik Wan ye bertemu jodoh yang lebih muda sama macam Cembam yang mencari laki muda macam aku. Korang ni memang tauuu tasteeee..hahahahahahaa!!!

Cik Wan pasni nak sambung blajar pulak...dah berpisah setahun..tapi takpela..itu ketentuan Allah kan..ada la hikmahnya nanti. Congrats ye Cik Wan!! Semoga berbahagia sampai bila2, dianugerahkan cahaya mata yang soleh dan solehah!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP