I-city dari dalam kereta - Luarbiasa ramai

>> 5.30.2010

Alhamdulillah..dengan ditemani isteri, direstui keluarga dan yang lebih penting, telah dibincang bersama isteri tersayang, aku pun beli companion terbaru aku, Canon 7D jumaat lepas. Alhamdulillah sekali lagi.

Aku tak putus-putus berterima kasih dengan isteri aku sebab berikan izin dan support aku nye decision untuk beli DSLR baru dalam jangka masa yang boleh dikatakan pendek sejurus selepas set kamera aku dicuri bulan lepas.

Jadi Efendism is back on business seperti yang ku tulis pada entri lepas. Aku rasa sangat puas hati dengan capability high iso shot camera baru ku ini. So, entri pertama 7D, aku nak share gambar kat I-City. Tak betul2 masuk ke dalam sebab malam sabtu tu luarbiasa ramai yg berkunjung. Nak buat U-turn keluar dari situ pun lambat.

Jadi layan la gambar-gambar yang aku sempat ambil dari dalam kereta saje ni ye.

I-city 5

I-city 4

I-city 3

I-city 2

I-city 1

Lepas dalam 20-30 minit buat U-turn, dapat gak keluar dari I-city. Ni kali pertama au pergi, tapi tak kesampaian. Mak pun sampai pening-pening haaa. Mabuk terus. So gi Uptown je detour untuk makan malam.

6 comments:

sarah shafie May 30, 2010 at 10:28 PM  

truja setiap kli tgk entri ttg i city..bile nk smpai n..

Efendi May 30, 2010 at 10:33 PM  

redah je la sarah..dok mana? jauh ke dari umah?

www.dunialandax.com May 30, 2010 at 10:41 PM  

huhuhu...mmg jenuh pon nak masuk ker i city ni..melampau gamainyer..pastu parking pon susah..huhuhu..tp mmg lawa la tmpt 2..hehehehe

Unknown May 30, 2010 at 10:43 PM  

em2..bru g mase hari wesak..
takot sgt xdpt paking..da la smpi lam kol 1030..tp nasb bek dpt gak..huhuhu...sgt cntik tmpt tu..

Efendi May 30, 2010 at 11:26 PM  

enchix landax, mmg selalu penuh ke? aku bajet tu sume ramai sebab yg datang sebab mak bapak budak uitm konvo

miko itu nana, aku gi pn malam sabtu hari tu..mlas cari park haa..balik je

nisa May 31, 2010 at 1:27 AM  

nice pict..nextweek baru nk g i city,tp kalo g weekend memg prob ler, nk cr parking pun berejam..hurr...

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP