Watikah Kapten Md Amsari Md Yusof - 30 Jan 2010

>> 2.10.2010

30 Jan 2010 - Adik aku yg belajar di ATMA atau UPNM (Universiti Pertahanan Nasional Malaysia) sudah pn menamatkan pelajaran. Watikah ketenteraannya diadakan pada awal2 pagi sabtu 30Jan. Dlm pukul 7 pagi dh ramai ibu bapa pelajar membanjiri padang kawat. Nak masuk mmg berprotokol juge la.

Aku dok bersila sebab kerusi dh penuh dok amek gmbar sekitar kejadian. Habis perbarisan mak ayah terus menuju ke dewan dimana penyerahan sijil dan watikah diadakan. Dh habis, mak mesegj kami dan kami pergi mendapatkan mereka.

Sementara menunggu sesi bergambar adik laki aku...kami sempat la bergambar sendiri. Then, menumpang lepak2 umah kawan aku, Kak TI dan Abang Di. Mekasih sangat sudi belikan kami nasi kala kami kelaparan menunggu majlis watikah berakhir. Dan juga sudi memberi kami tempat berlepak baring2 petang itu. Mekasih ye Kak Tie dan si Najmi yg malu2 itu.

Simbolik

Marching legs

Periksa baris ngan keta je skang

Pancaragam yg mendendangkan lagu utk kami pagi itu

Susah utk cam mana satu adik aku pada awalnya..sebab sume sama kaler

Huh..tu dia..kaver habessss

The complete family of 8

Kapten Md Amsari Md Yusof

Nurul dan Amsari

Dengan adik pompuan dia

Ngan aku, abang plg macho. Jangan bezakan kaler kulit kami please

Lelaki dlm famili kami


Apapun tahniah la dh jadi kapten, dah abes blajar. Walaupn tercampak ke Tawau yg akan jadi penuh cabaran..tapi takpe..sabar la. Harap sume nye OK.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP