Za'im dan Hidayah Wedding Day

>> 11.18.2009

Entri yg dijanjikan. Majlis pernikahan dan persandingan mempelai Zaim dan Hidayah yg dijlnkn di kampus matrikulasi UIA, Damansara. Majlis pernikahan telah diadakn di dlm masjid UIA tersebut. Pasangan sah sebagai suami isteri selepas satu kali lafaz oleh pengantin lelaki.



Kami kemudiannya dijemput utk bersarapan sambil menunggu pasangan bersiap2 utk majli persandingan yg diadakn di dlam dewan Al-Malik Faisal bersebelahan dengan masjid tadi. Sangat kagum dengan kerajinn pengantin perempuan membuat cupcake yg pelbagai gaya dan warna. Kek mereka juga sangat menarik.

Anda pasti bosan melihat gambar2 tipikal di pelamin. Jadi sy tidak masukkan di dlm entri ini. Kami sempat mengambil gambar outddor di sekita dewan. Cuaca agak gelap. Tp masih berpeluang utk sesi fotografi outdoor. Namun, sy hanya kongsikan sedikit shj dr gambar2 tersebut di sni.










Album berjaya disiapkn dn diserahkn kepada pasangan kurang 2 minggu selepas majlis. Diharap mereka berpuas hati dengan hasil aku ni. Hehehe n terima kasih pada zaim kerana memberi kepercayaan pada aku utk mengabadikn detik2 indah mereka.

Anda tunggu apa lagi?? meh la book saya..ekekeke

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP