Family Picture

>> 9.26.2009

Usai bersalam2an...aku shoot family portrait beramai2...setiap kuarga pakcik dan makcik aku utk diabadikan kenangannya. Kalau ada rezeki skit aku try la print setiap satu utk mereka..hehe..Enjoy saja la gambar2 potret kuarga ni yeee



Atok yg malu2 sbb disuruh pegang tangan nenek



Kuarga aku..tp terpotong skit kepala..citt..



Kuarga yg ada pada pagi syawal. Kuarga aku, paman Zubaidi dan Cik Idah



Ni Kuarga Paman Zubaidi dr Penang



Hehehe..pose manja..anak kesayangan la konon



Kuarga Cik Idah..beraya tanpa suami dn ayah tercinta



Our own unique pose!!



My Siblings!!



hehehe..mom is so sporting joining us posinggg



Last but not least Paman Hassan's family that arrived around noon

Selamat Hari Raya semua...byk lagi gambar bakal di uplod. Ada gak terpikir kalau tak dpt cuti rya..aku nk amik jpb shoot suasana raya mana2 famili yg nk saat raya mereka dirakam. Anda mahu??

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP