Sedikit Feedback dr Klien

>> 8.04.2009

Salam. Efendi, ada p'kara pentng nak bgtau kat Efendi ni. Tahniah! Kawan2 sy dah tgk album 2. Bkn puji sy tp kameraman sbb gambr yg diambik cantik2 sampaikan tak puas tgk. Ada jgk yg tanya. Kalau album mcm 2,mengikt harga pasaran berapa? Semua suka tgk hasil kerja Efendi. Ada potensi besar jd cameraman yg b'jaya.

Malam tadi aku dpt meseg ni dari Kak Linda, job yg terakhir aku ambil pada bulan 6 lepas. Entrinya anda boleh lihat di sini. Kak Linda ni kawan kakak aku. Time aku amek gambar tunang Kak Lin, kawan mereka..Kak Linda terus mintak aku amek gambar utk majlis resepsi beliau.

Aku bg album diorg lama jugak la dah. Tp hari ni dpt meseg ni n rasa seronok. Mmg suke sangat kalau client suke gile ngan hasil kerja kita. Rasa puas. Walaupun kdg bila malas menerpa benak otak aku time design tu..tp aku mmg takleh nk bedal je buat. Sbb mmg lumrahnya aku suka cantik n sedikit perfection. Jadi kalau aku wat cincai pn, aku sendiri yg rasa tak best.

Motivasi yg baik utk aku tersukan karier part time aku dengan lebih baik. Hehehe. Apa lagi??mahu saya abadikan kisah cinta anda?? Untuk nikah dan sanding, harga bermula dengan serendah;

RM1200 - 1 album 8x12 custom dan DVD gambar2
RM1500 - 2 album 8x12 custom dan DVD gambar2

Sila pastikan anda suka hasil saya dan tidak dibanding dengan hasil org lain. Lain org lain cara. Kalau u all amek sy jd fotografer, tp nk gambar cam saiful nang..masalah la tu. Harga aku mcm tu sbb aku nilai hasil kerja aku n gear yg aku guna.

Ok lah..moga jumpa lagi di entri lain.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP