Jimmy N Nora

>> 12.24.2008

Boleh lah dianggap tugas mengabadikan memori indah mereka berdua sbg tugas persendirian pertama aku berseorangan yg perlu diselesaikan shg hasilnya boleh diselak2 dan dibelek2 utk tatapan. Tugas2 sblum ni tak pernah lg aku amik gmbr berseorgn dan sekaligus mendesign album.

NIkah lepas asar 20hb..aku ke sana dlm pukul 3 ptg. Kawan yg datang hanya aku dan Iza dengan 2 goncotannya..ehehe. Majlis nikah mmg sempoi...punctual juga la. Tp lmbt skit abis sbb Jimmy nerbes..ehehe.. Siap nikahkan diri sendiri lagi. Wah..aku gelak bukan main kang time aku nama najwa pn kot boleh jadi ayu raudhah..ahahaha!!

Ahad pagi 21hb, amik gambar wedding..cam kenduri2 yg penah aku gi..aku dtg kul 11. Shoot gambar luar2 apa yg berlaku then stat amik gambar nora dlm bilik pengantin. Based on pglmn aku, aku malas dh nk amik gambar org2 kat luar..stkat ni sume job tknak nya nk letak gmbar2 org lain kecuali kawan rapat n kuarga rapat. SO wat penat je amik candid org kampung..maap org kampung..dunia mmg kejam..ahaha

Tp entri ni utk gambar nikah dulu ek..citer wedding entri seterusnya...







Tahniah utk Jimmy N Nora kawan baik aku...semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...kalau tetiba cam gaduh besar...dok la bilik lain2 jap...tarik napas..igt balik cabaran yg korg tempuh sblum dapat bersama...hargai ikatan korg...=]



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP