Hafizah's wedding days - 13&14th June

>> 7.09.2009

Update yg terlambat skit. Aku berkesempatan utk menghadiri majlis perkahwinan kawan baik aku Hafizah Humaidi yg juga org kampung aku pada 13 n 14 jun lepas. Fizah menyatukan hati beliau dengan jiran aku yg juga kawan aku walaupun dia jauh lebih tua dr aku, iaitu Abg Shukor. Abg Shukor ni kawan aku main takraw tika zaman aktif beliau. Aku ingat lg dia sanggup amek aku ptg2 utk pergi men takraw sama2...heehehehe



Kahwin juga abg shukor n pilihan yg baik. Kenduri belah Fizah tak dapt amik gambar byk sgt sebab terlambat..hujan n takleh stay lama sgt coz nk ke kenduri kawan yg lain plak. Tp belah laki sempat la jugak merewang dn amik gambar byk skit.





tp yg kelakar belah laki ni...time baling gula2 tu dh macam rusuhan. Gila tol budak2 ni..rasanya kat umah abang shukor punya kenduri mmg camni..budak2 tak terkawal bila time baling gula2..ahahaha...F.R.U mujurnya telah dilantik utk menangani keadaan. Mmg tak sempat baling pn gula2 tu dh kena terpa...ahaahahaha!!! Mmg dh tradisi suke2 baling gula2 ni..mmg syiokk




Semoga dipnjgkn jodoh. Enjoy the pictures !!!!

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP